Teknosa, Altın Örümcek ve İstanbul Marketing Awards’ta 6 Ödül Kazandı
Teknosa bu yıl düzenlenen ödüllerde 6 farklı projede toplamda 6 ödüle layık görüldü. Altın Örümcek ve İstanbul Marketing Awards gibi dijital dünyanın önde gelen ödüllerinden iki tanesinde de başarılı olan Teknosa, toplamda 6 ödül kazanarak güçlü pazarlama projelerinin takdir edilmesini sağladı.
Altın Örümcek Ödülleri, dijital dünyanın en iyilerine veriliyor
Bu yıl 22’ncisi düzenlenen Altın Örümcek Ödülleri, dijital dünyanın en iyi projelerini ödüllendirmek üzere yapılan önemli bir organizasyon olarak dikkat çekiyor. Mobil uygulamalar, web siteleri ve dijital pazarlama alanlarında 28 farklı kategoride gerçekleştirilen projeleri değerlendirerek en iyileri seçen ödüller, dijital dünyada öne çıkan çalışmaları takdir etmek üzere veriliyor.
Teknosa, Dijital Pazarlama kategorisinde dört altın ödül kazandı
Teknosa, ‘En Büyük Armağan: Türkiye Cumhuriyeti’ projesiyle ‘Dijital Pazarlama’ kategorisinde dört altın ödüle layık görüldü. Bu kategoriler; ‘Entegre Kampanya’, ‘Online Reklam Kampanyası ve Sosyal Medya’ oldu. Ayrıca, şirketin yapay zeka teknolojisini anne tavsiyeleri konseptiyle birleştirerek hazırladığı ‘Anne Intelligence’ reklam filmi kampanyası da ‘Dijital Pazarlama- Sosyal Medya’ dalında bronz ödül aldı.
İstanbul Marketing Awards’tan iki prestijli ödül
İstanbul Marketing Group tarafından düzenlenen İstanbul Marketing Awards, bu yıl beşinci kez gerçekleştirildi. Teknosa, ‘En Büyük Armağan: Türkiye Cumhuriyeti’ ve ‘Oyunda Buz Çağı’ projeleriyle İstanbul Marketing Awards’ta da büyük başarı gösterdi. ‘En Büyük Armağan: Türkiye Cumhuriyeti’ projesiyle ‘Dijital ve Teknoloji’ ana kategorisinde ‘Yapay Zeka Kullanımı’ ödülü, Türkiye’nin çeşitli şehirlerindeki oyun tutkunlarını bir araya getiren ‘Oyunda Buz Çağı’ projesiyle de ‘Ürün & Deneyim & Satış’ ana kategorisinde ‘Ortaklık Yoluyla Büyüme’ dalında ödül kazandı. Böylece, Teknosa İstanbul Marketing Awards’ta toplamda 2 ödüle layık görüldü.
Bir yanıt bırakın